Tuesday, November 3, 2009

BELI DAN DERMA

Jaeger merino baby itemsImage by LaCabeza Grande via Flickr
Saya mengenali Zar, beberapa tahun yang lalu..

Pernah saya menumpang keretanya untuk ke satu tempat..

Banyak juga persamaan saya dengannya, terutamanya berkaitan dengan hal anak-anak..

Selain bekerja sepenuh masa, beliau juga mengusahakan perniagaan "baby stuff and related items" secara online dari rumah.

MySunshine2U

Namun, yang paling membanggakan, beliau juga sering terlibat dengan kerja-kerja amal...
Projek terbaru beliau adalah mengumpul dana untuk rumah Titian Ashraful Rohaniah..

Sebuah rumah yang menempatkan orang-orang tua, anak-anak yatim dan terbiar juga warga istimewa..

Saya tidak mampu membuat seperti yang Zar lakukan...apa yang saya mampu adalah menolongnya menyebarkan kepada orang ramai..

Justeru marilah beramai-ramai menyumbang untuk Rumah Titian Asraful Rohaniah..
Semoga dengan sedikit sumbangan itu Allah mengiranya sebagai amal jariah yang berterusan...Amin..

ALlahu'alam

Ummuzulfa
3 Nov 2009






Reblog this post [with Zemanta]

No comments:

Free Counters
Petco Promotion Code